Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

ο ζητιανος απαντησεις

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 32χρονος που σώθηκε από θαύμα από τις τρεις σφαίρες που δέχτηκε, επανέλαβε στις αρχές με λεπτομέρειες το περιστατικό.



«Με σταμάτησε στο δρόμο και μπήκε και κάθισε στο πίσω κάθισμα. Μου ζήτησε να τον μεταφέρω στην Κηφισιά στην οδό Χαριλάου Τρικούπη. Φορούσε κουκούλα και αθλητικά ρούχα. Δεν μου μίλησε καθόλου κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Ούτε και εγώ όμως προσπάθησα να του ανοίξω κουβέντα. Ξαφνικά ένιωσα το κάψιμο στο λαιμό και πρόλαβα να του πως, χωρίς να ξέρω τι έχει συμβεί, να μου τραβήξει το χειρόφρενο. Μετά έχασα τις αισθήσεις μου».



Οι αστυνομικοί τον ρώτησαν πολλές φορές αν γνωρίζει προσωπικά το νεκρό οδηγό ταξί, για να πάρουν αρνητική απάντηση.


ο ζητιανος απαντησεις

public ωραριο λειτουργιας ηρακλειο

πέστο ντομάτας

Πάντως οι αρχές γνωρίζουν τη διαδρομή και την περιοχή από την οποία πήρε στο ταξί του τον δολοφόνο, ο οδηγός ταξί που βρέθηκε νεκρός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου