Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν από τα στοιχεία της ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) 2017-2018, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.000 καταναλωτών από όλη την Ελλάδα.
Τα διαθέσιμα στοιχεία πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας καταγράφουν μια συγκράτηση της διείσδυσής τους στην ελληνική αγορά ως ποσοστό επί του συνόλου των πωλήσεων, αν και πλέον αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του αγοραστικού κοινού. Παρ’ όλα αυτά υπολείπονται σημαντικά από τους ευρωπαϊκούς μέσους όρους.
τζοκερ φοιτητριες
μυρωδια γατας στο σπιτι
henna oriental καταστηματα
Μάλιστα, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Nielsen, το μερίδιο σε αξία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο οργανωμένο λιανεμπόριο (καταστήματα άνω των 100 τ. μ.) ήταν το 2017 στο 25,3% από 25,9% που ήταν το 2016, όταν σε χώρες όπως η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο τα ποσοστά αυτά ξεπερνούν το 40%.
Παράγοντες του λιανεμπορίου τροφίμων θεωρούν ως βασική αιτία της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί το γεγονός ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών, περίπου 2 στους 3, θεωρεί καλύτερα ποιοτικά τα επώνυμα προϊόντα, ενώ έντονες προσφορές που καταγράφονται τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά τα κάνουν και δελεαστικά και ως προς την τιμή τους.
Χαρακτηριστικό είναι ότι πλέον οι Έλληνες καταναλωτές σε ποσοστό 57% δηλώνουν ότι προτιμούν περισσότερες προσφορές (π. χ. 1+1) – κάτι στο οποίο επενδύουν τα επώνυμα προϊόντα – παρά τις χαμηλές τιμές της ιδιωτικής ετικέτας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου