«Εκεί θα γίνεται ο σταυλισμός και η συντήρηση του τροχαίου υλικού, εδώ θα είναι το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του αυτόματου, χωρίς μηχανοδηγούς συστήματος κι από εδώ θα διοικείται το έργο», ανέφερε στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας
Από το συγκεκριμένο αμαξοστάσιο «θα ξεκινούν και σε αυτό θα καταλήγουν οι σήραγγες του μετρό, που ήδη διαπερνούν την πόλη μέχρι το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό», επισήμανε.
Υπενθυμίζεται ότι σε ανάρτησή του στο facebook, ο κ. Μυλόπουλος ανέφερε ότι το αμαξοστάσιο είναι ολοκληρωμένο κατασκευαστικά κατά 90% και εκτείνεται σε 50.000 τ. μ, ενώ έχει δομημένη επιφάνεια 120.000 τ. μ. Πρόκειται για το πιο εντυπωσιακό έργο του μετρό, με ένα επιβλητικό σύμπλεγμα κτηρίων με μικτές κατασκευές και σιδερένια ζευκτά και γερανογέφυρες.
κεντρο αθηνων βερτης προγραμμα
πασχα ελλαδα 2015
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου