Ο κ. Δρανδάκης, μιλώντας στην τηλεόραση του Σκάι, υποστήριξε ότι οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο για τα ταξί θέτουν σε κίνδυνο την αξιολόγηση των οδηγών και δημιουργούν μοντέλο «δημοσιοϋπαλληλίας», καθώς αντί για αξιολόγηση προκρίνει συμβάσεις πολυετούς διάρκειας.
γιωργος βασιλειου facebook
Τόνισε δε ότι πρόκειται για πρώτη φορά που προωθείται τέτοιος νόμος για εταιρείες που συνεργάζονται με νόμιμους οδηγούς ταξί, όπως η Beat.
σπιτια στη βρεμη
σταλω ηλια βιογραφικο
Παρά ταύτα, ο κ. Δρανδάκης αποσαφήνισε ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να φύγει από την Ελλάδα, καθώς με βάση τη χώρα μας προσφέρει υπηρεσίες και τεχνογνωσία σε πολλές ξένες αγορές.
«Προφανώς θα προσφύγουμε σε οποιαδήποτε ανώτερη δικαστική Αρχή σε Ελλάδα και Ευρώπη. Δεν θα το αφήσουμε έτσι, είπε, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι «θέμα αποχώρησης από την Ελλάδα δεν υπάρχει». «Δεν θα αφήσουμε σε κανέναν να μας διώξει από τη χώρα».
Η φωνή του καταναλωτή
Όσον αφορά την εκστρατεία συγκέντρωσης υπογραφών, ο κ. Δρανδάκης εξήγησε ότι στόχος τη εταιρείας είναι να βάλει και τη φωνή του ίδιο καταναλωτή στις διαβουλεύσεις με την κυβέρνηση, ώστε να αλλάξει το έως τώρα καθεστώς, όπου μοναδικός συνομιλητής είναι η ηγεσία του συνδικάτου των οδηγών ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ).
Θέλουμε να δούμε αν υπάρχει άλλη φωνή, του καταναλωτή, χάρη στον οποίο υπάρχει αυτή η αγορά, είπε, προσθέτοντας ότι οι υπογραφές θα σταλούν στο υπουργείο Υποδομών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου